Effectief in gesprek

Hoe krijgt u de zorgvrager in korte tijd tijdens een consult in beweging en medeverantwoordelijk voor zijn of haar eigen ziekteherstel?
Deze e-learning is door de SDB groep in samenwerking met twee experts ontwikkeld. De e-learning sluit aan bij de gelijknamige klassikale training, waarin je je kennis verdiept en uitgebreid oefent met motiverende gespreksvoering.

Doel e-learning

In 1 uur krijgt u de basistheorie van motiverende gespreksvoering in beeld en ervaart u hoe het werkt middels illustratieve video en interactieve oefensituaties. 

Doelgroep

Zowel ervaren als onervaren zorgverleners. NB. De klassikale training wordt afgestemd op de voorkennis en ervaring van de doelgroep.

Incompany klassikale training op aanvullende offerte

In 3 uur past u of uw medewerker de leerstof toe en wordt de kennis verdiept. Onder begeleiding van ervaren trainers wordt de techniek eigen gemaakt. 

Accreditatie

Accreditatie voor de e-learning en groepstraining is verleend voor 4 punten bij de ABC1, NVvPO, V&VN, ADAP en voor 3 uur bij de KNGF.


Referentie: Manon Egging, praktijkverpleegkundige Beekbergen schreef het volgende over ons aanbod 'Effectief in gesprek': Ik vond het een zeer nuttige, zinvolle, praktijkgerichte cursus! De trainers deden het erg goed en prettig! Echt een aanrader!

Zorg en welzijn

schedule 60 Minuten + certificaat

E-learning gebaseerd op het bewezen effectieve Motivational Interviewing. Met deze techniek kunt u motivatie voor verandering opwekken. Het resultaat: tijdsbesparing, betrokken cliënten, betere cliëntrelaties en reductie van het aantal draaideurcliënten.