Nieuwe features

Mijn SDB


Een aantal maanden terug is onze nieuwe SDB Webshop live gegaan. Jullie en jullie deelnemers of klanten zijn inmiddels gemigreerd naar het nieuwe platform en we hopen dat iedereen inmiddels zijn weg in het nieuwe platform heeft weten te vinden.

Ook wij hebben in de tussentijd niet stil gezeten en zijn aan de slag gegaan met het verbeteren van de gebruikersvriendelijkheid en de mogelijkheden van het platform. Daarin hebben we ook geluisterd naar jullie wensen.

Vandaag gaat de tweede versie van SDB Webshop live. De aanpassingen zijn vooral gedaan in de Mijn SDB omgeving. Een greep uit de aanpassingen:

  • Je kunt nu gemakkelijk filteren en zoeken tussen de lijst met e-learnings
  • Het overzicht onder ‘organisatie aanbod’ en ‘mijn deelnemers’ is nu nog overzichtelijker
  • De deelnemers zien alleen nog maar de e-learnings waar zij al aan toegevoegd zijn
  • Facturen gaan niet langer op basis van afterpay maar een e-learning wordt direct gefactureerd na het toevoegen van een deelnemer

De aanpassingen zijn ook verwerkt in het stappenplan voor organisatie admins.

Download stappenplan >

Vragen of problemen?

Mochten er vragen zijn over deze nieuwe release of over andere zaken, dan horen we dat natuurlijk graag! Dat mag via info@sdbwebshop.nl of 088 38 88 388.