ZorgLeren is nu SDB Webshop

Belangrijke informatie over jouw account


logo zorgleren

Achter de schermen zijn wij de laatste maanden druk bezig geweest met het ontwikkelen van dit nieuwe platform. En nu is het dan eindelijk zover: SDB Webshop is live! Dit betekent ook dat ZorgLeren vanaf nu niet meer bereikbaar is. Met SDB Webshop kunnen we namelijk nog beter aan jullie wensen voldoen.

Inloggen op SDB Webshop

Alle gebruikers van ZorgLeren zijn overgezet naar SDB Webshop. Ook jouw eerder aangekochte en behaalde cursussen inclusief certificaten zijn overgezet. Als gebruiker van ZorgLeren heb je een activatiemail ontvangen vanuit SDB Webshop. Hiermee kun je je nieuwe account activeren en direct e-learnings volgen zoals je van ons gewend bent. 

Heb je geen activatiemail ontvangen? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan met het mailadres waarmee je bij ZorgLeren geregistreerd stond. Kom je er nog niet uit? Dan staat onze expertservice graag voor je klaar!

Veelgestelde vragen

  • Wat is er nieuw aan SDB Webshop?

Met SDB Webshop staan nu alle e-learnings voor de gehele zorgsector op één centrale plek en kun je gemakkelijk filteren op doelgroep, thema en aantal accreditatiepunten. Bovendien kun je in SDB Webshop ook gemakkelijk bundels aankopen. Zo bestel je met veel voordeel bijvoorbeeld alle e-learnings die interessant zijn voor verpleegkundigen in de VVT of het ziekenhuis.

Bovendien kunnen managers of coördinatoren van zorgorganisaties waarvan meerdere medewerkers e-learnings gaan volgen nu voortaan veel gemakkelijker zelf de medewerkers toegang geven tot de gewenste e-learnings.

  • Wat is er gebeurd met mijn account?

Jouw gebruikersaccount van ZorgLeren is overgezet en we hebben een nieuw account voor je aangemaakt op SDB Webshop. Je hebt daarom een activatielink per mail ontvangen om jouw account te activeren. Check voor de zekerheid ook je spambox. Mocht er geen mail binnen zijn gekomen, dan kun je het beste contact met ons opnemen per mail of telefoon.

Door het volledig vernieuwde dashboard en je persoonlijke Mijn SDB omgeving, kun je na het aanschaffen van een cursus op elke gewenste tijd en locatie jouw voortgang inzien of verdergaan met de cursus. Na het behalen van de cursus kun je gemakkelijk het certificaat downloaden en het aantal verkregen accreditatiepunten inzien.

  • Wat is er gebeurd met mijn behaalde e-learnings, accreditatiepunten en certificaten?

Ook deze zijn allemaal meegenomen met het overzetten van de accounts. Je zult je voortgang en certificaten dus terugvinden in je account overzicht op SDB Webshop.

  • Ik was bezig met een cursus, kan ik daarmee verder?

Natuurlijk! Alle aangeschafte of geactiveerde cursussen zie je gewoon weer terug in je nieuwe account. Was je gebleven bij de afsluitende toets? Dan kun je daar verder. Was je bezig met het informatieve gedeelte? Dan dien je in sommige gevallen wel even zelf terug te zoeken op welk scherm je gebleven was. Gelukkig kun je wel snel tussen de verschillende schermen schakelen.

  • Het lukt met niet om mijn account te activeren of een e-learning te starten, wat kan ik doen?

Controleer voor de zekerheid of je met het juiste account bent ingelogd. Misschien had je op een van de vorige platformen meerdere e-mailadressen waarmee je kon inloggen? Kom je er nog niet uit, stel je vraag dan via onze chat welke je rechtsonder op deze pagina kunt vinden

  • Voor wie zijn de e-learnings beschikbaar?

De meeste van de modules zijn geaccrediteerd bij de brancheorganisaties, maar juist het stimuleren van het op doen en delen van kennis is het doel van de SDB Groep. De e-learnings binnen SDB Webshop zijn namelijk door iedereen te volgen, ook wanneer accreditatie niet van toepassing of noodzakelijk is.