access_time | 30 minuten |
turned_in_not | Certificaat |
Verwachtingen managen | e-learning

Wil je beter samenwerken en misverstanden voorkomen? Dan is het belangrijk dat je leert om verwachtingen te managen: de verwachtingen die anderen van jou hebben, maar ook jouw eigen verwachtingen.
Wat ga je leren?
In deze e-learning leer je hoe je met duidelijke communicatie verwachtingen helder krijgt en verrassingen achterwege laat. Na het doorlopen van deze e-learning kun je beter verwachtingen managen: de verwachtingen van jezelf en van anderen. Ook kun je verwachtingen bespreekbaar maken en sturen, zodat de samenwerking met anderen soepeler verloopt.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
- Wat zijn verwachtingen?
- Het ontstaan en het nut van verwachtingen
- Communicatie bij het managen van verwachtingen
- Jouw invloed op verwachtingen
- Inzicht in de verwachtingen van anderen
- Verwachtingen afstemmen met anderen
Voor wie is deze e-learning?
Iedereen die beter wil worden in het managen van verwachtingen in het contact met collega’s, cliënten of anderen
Duur
- Duur: ongeveer 30 minuten
- E-learning is afgerond bij:
- Volledig doorlopen van de e-learning
Waarom kiezen voor deze e-learning?
- Flexibel – leer op je eigen manier en tempo
- Praktijkgericht – ontwikkeld samen met zorgprofessionals
- Interactieve en aantrekkelijke leermethoden
- 24/7 toegang tot lesmateriaal
- Accreditatiepunten worden automatisch bijgeschreven