Verwachtingen managen | e-learning

Wil je beter samenwerken en misverstanden voorkomen? Dan is het belangrijk dat je leert om verwachtingen te managen: de verwachtingen die anderen van jou hebben, maar ook jouw eigen verwachtingen. 

Wat ga je leren?
In deze e-learning leer je hoe je met duidelijke communicatie verwachtingen helder krijgt en verrassingen achterwege laat. Na het doorlopen van deze e-learning kun je beter verwachtingen managen: de verwachtingen van jezelf en van anderen. Ook kun je verwachtingen bespreekbaar maken en sturen, zodat de samenwerking met anderen soepeler verloopt.

De volgende onderwerpen komen aan bod: 

  • Wat zijn verwachtingen?
  • Het ontstaan en het nut van verwachtingen
  • Communicatie bij het managen van verwachtingen
  • Jouw invloed op verwachtingen
  • Inzicht in de verwachtingen van anderen
  • Verwachtingen afstemmen met anderen

Voor wie is deze e-learning?
Iedereen die beter wil worden in het managen van verwachtingen in het contact met collega’s, cliënten of anderen 

Duur

  • Duur: ongeveer 30 minuten
  • E-learning is afgerond bij:
    • Volledig doorlopen van de e-learning
Human skills
access_time 30 minuten
turned_in_not Certificaat

Waarom kiezen voor deze e-learning?

  • Flexibel – leer op je eigen manier en tempo
  • Praktijkgericht – ontwikkeld samen met zorgprofessionals
  • Interactieve en aantrekkelijke leermethoden
  • 24/7 toegang tot lesmateriaal
  • Accreditatiepunten worden automatisch bijgeschreven

Gerelateerde cursussen